dinsdag 25 juli 2017

Strand

Vandaag maar weer een strand kaartje blijf nog even in het thema, hou ervan.
Je kan er zoveel mee variëren. Ik vond ook nog een moreheadplaatje lang geleden dat ik die heb gebruikt, maar ze zijn toch wel weer leuk.
Deze kaart doet mee met de hallenge van de md design divas en de kreadivas

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
scrappapier: md design PK9146 cote 'd azur
mallen: LR0230, LR0242, CR1279, CR1331
plaatje: morehead strandkasteel
plakplaatjes: euroland

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk Ellen, ik ben gek op de morehead plaatjes.
    Als je het leuk vindt kan je ook meedoen met onze challenge bij 2 Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas kan je niet meer meedoen aan onze challenge. Je mag 3x meedoen en je hebt al 3x een kaartje ingezonden. Waarschijnlijk wist jij dit wel maar Nicolette niet hihi.
      Groetjes Caroline

      Verwijderen
  2. A fabulous card! Love the cute image and beautiful design!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk strandkaartje met dit moreheadje in het zand.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke strandkaart. Ik herken het plaatje ook nog hoor, volgens mij heb ik hem zelfs nog.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief tafereeltje op je kaart. Erg mooi geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk, lief kaartje heb je gemaakt.
    Het Moreheadplaatje is echt perfect voor dit tafereel
    Echt een strandkaartje
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen