vrijdag 30 juni 2017

Weer thuis

Vandaag nog geen kaartje maar ik ben wel gisteren thuis gekomen uit het ziekenhuis en zit nu even lekker achter de pc.
De operatie is goed verlopen en ik moet nu nog een flinke poos revalideren, maar ik kan in elk geval weer met 2 krukken wat lopen. Heb alleen nog last van een klein plekje op mijn wond dat lekt maar dat mogen we thuis verzorgen. Ben ook nog best moe maar zo weten jullie in lek geval dat het goed met mij gaat, misschien van de week kans op weer een kaartje te maken, hou me heel rustig.

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer thuis bent. Een goed herstel gewenst.
    Fijn weekend.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed om te horen dat je weer in huis bent.Lekker rustig aan doen en je laten verwennen 😉.
    Er is niets beter dan thuis. Beterschap!
    Goed weekend, lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer thuis bent, logisch dat je nog moe bent. Heel veel beterschap!
    lieve groetjes Angelique
    Als ik in mijn leeslijst op jou bericht klik kom ik op reclame terecht. Geen idee hoe dit komt, hou het even in de gaten. (bij andere bloggers was dit niet)

    BeantwoordenVerwijderen