donderdag 8 juni 2017

Als de zon schijnt

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers Judith en Sylvia, ik hoop dat jullie hier inspiratie opdoen van mijn kaartjes, leuk dat jullie mij volgen.
Vandaag blijven we nog even ik het zee thema, de zeehondjes liggen en spelen lekker in de zon op het strand en in de zee, ook de zeemeeuwen vermaken zich prima
Deze kaart doet mee met de challenge van de duitse md kreadivas

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
scrappapier: PK9146 Cote 'd azur
stempels: HT1617, HT1621, HT1622
aquarelverf van Talens

5 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje met de zonnebadende zeehondjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Ellen.
    Alweer een feestje om naar te kijken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Leuk zijn de stempels met de zeehondjes.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen