donderdag 4 mei 2017

Even een update

Zoals jullie weten zit ik nog steeds met complicatie na mijn heupoperatie van vorig jaar juli, nu ben ik gisteren in het ziekenhuis geweest voor de uitslag van een CT- scan en eindelijk is de oorzaak gevonden, de pin in mijn bovenbeen staat nl in een vreemde hoek.
Het vreemde is dat dat op de röntgenfoto's, MRI- scan en echo's die er gemaakt zijn niet te zien is, maar de scan geeft het heel duidelijk aan.
Gelukkig komt er dus binnenkort een einde aan de hevige pijn en kan ik weer gaan oefenen met lopen, zonder  pijn, wel word ik op korte termijn opnieuw geopereerd, daar wacht ik nu op ( niet leuk, maar het moet ).
Ik hou jullie op de hoogte.

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat de oorzaak bekend is Ellen, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jeetje wat zul jij een pijn hebben gehad nu snel op naar een volledig herstel. Sterkte alvast voor de heupoperatie
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte toegewenst Ellen! Gelukkig hebben ze de oorzaak gevonden, zodat er wat aan gedaan kan worden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik neem aan dat dan de pin verwijderd gaat worden. Sterkte en succes. Neem je tijd want alleen jijzelf hebt je er mee als je niet rustig aan herstelt.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He bah zeg, wat een verhaal.Ik hoop dat je dan na de operatie geen pijn meer hebt. Heel veel sterkte hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat de oorzaak is gevonden
    Na de operatie kan je tenminste weer vooruit gaan denken
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat de oorzaak eindelijk gevonden is. Weer een vervelende operatie maar dan kan je daarna aan je herstel gaan werken. Ik krijg zelf een kijkoperatie aan m'n heup, schijnt ook vrij zwaar te zijn. Heel erg veel succes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig weet je nu de oorzaak, alleen helemaal niet leuk dat je weer onder het mes moet. Sterkte.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh daar had ik dus totaal geen weet van Ellen, niks zo erg als pijn dus gelukkig is nu hopelijk het eind snel in zicht!
    Heel veel sterkte en vooral beterschap gewenst!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor al jullie lieve reacties dat doet goed ik hou jullie op de hoogte
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen