zondag 23 april 2017

Komt er nog eendje

Ondanks mijn zere been toch maar weer een kaartje proberen te maken, zoals jullie weten loop ik sinds vorig jaar juli na mijn heup operatie nog steeds met een onverklaarbare pijn in mijn bovenbeen.
Van de week zijn er nu weer een CT scan gemaakt en bloed geprikt op ontstekingswaarde volgende week hoor ik de uitslag ben weer benieuwd , ben soms best moedeloos op het moment omdat ze niks kunnen vinden.
Maar goed gelukkig kan ik wel af en toe lekker een kaartje maken ( soms heb ik daar even geen puf voor) en dit is hem geworden, natuurlijk weer met mijn favoriete eendjes waar ik op nu even verslaafd aan ben.
Deze kaart doet mee met de challenge van de Md design divas en de kreadivas

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
scrappapier: It564
mallen: LR0306, CR1356, COL1428, LR0452, CR1332
plakpareltjes

9 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Ellen en heel veel sterkte met je been.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje.
    Heel veel sterkte met de pijn, daar wordt je zo af en toe gekomen van. Ik ken het gevoel.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een lekker vrolijk kaartje gemaakt met deze leuke eendjes!
    Veel sterkte met je been.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid!!!
    De eendjes staan er mooi op.
    Beterschap!

    Groetjes Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en heel lief met die eendjes. Sterkte met de pijn, ik hoop dat ze iets vinden. Je wordt er zo moedeloos van als je pijn hebt en ze vinden niks.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je wel eens een kijkoperatie in de heup gehad?

      Verwijderen
  6. Heel leuk die lieve eendjes! Ik wens je sterkte met je been, heel vervelend zo'n onverklaarbare pijn. Gelukkig lukt het je soms even je zinnen te verzetten door het maken van een vrolijke kaart. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat vervelend van je been Ellen ... hopelijk kunnen ze snel ontdekken waar de pijn vandaan komt ... sterkte hoor !
    Je kaartje is echt pracht en de eendjes ja ... om verliefd op te worden ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi Ellen, sterkte met je been.

    BeantwoordenVerwijderen