donderdag 2 maart 2017

Vogeltjes

Allereerst Lisanne welkom, leuk dat je me gaat volgen, ik hoop dat je leuke ideeën op doet op mijn blog.
Vandaag een kaart met één van mijn nieuwe mallen en knipvellen die ik voor mijn verjaardag heb gehad. Eigenlijk ben ik 29 februari jarig maar dat is er dit jaar niet dus heb ik het de 28e gevierd.
Ben erg verwend in de loop van de week gaan jullie nog meer zien van wat ik heb gehad.
Deze kaart doet mee met de Md design divas en de kreadivas

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en kruitvat
mallen: LR0457, LR0103
knipvel: VK9554 birds
plaksteentjes

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en mooie mal Ellen. En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtuge kaart Ellen. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke voorjaarskaart Ellen! Mooi gemaakt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorjaarskaart ,leuk met die
    vogels en mooie kleurtjes , nog gefeliciteerd xx
    Fijn weekend van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Ellen en wat leuk... die mal lijkt wel een hekje zo, je brengt me op een idee :D

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Ellen...en wat een prachtig kado heb je gehad. Mooie kaart mee gemaakt...super.

    Ik heb btw..ik heb buiten jou nog een facebookvriendje dat ook op 29 febr jarig is. Hierdoor had ik nu op 28 febr opeens 4 jarigen en blijkt achteraf nog een te zijn...die het op 1 maart viert.

    Ik had aan je gedacht... ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat heb je mooie cadeautjes gekregen en er direct een prachtige kaart van gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen