zondag 5 maart 2017

Vogeltje

Nog maar weer een kaartje met mijn nieuwe mal, ik vind dat vogeltje wat erbij zit zo schattig. Deze keer heb ik hem ingekleurd met aquarelverf zo komt ie mooi tot zijn recht. De basis van de kaart komt van het Md inspiratieblog ik heb hem verder naar mijn smaak en idee uitgewerkt.
eze kaart doet mee met de challenge van Md design divas en kreadivas

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: LR0360, LR0457, LR0205
knipvel: vk9553 birds
plakparels
aquarelverf van Talens

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje!
    Mooie stanzen en het vogeltje zo lief.
    Heel leuk met de bloemetjes.
    Groetjes en fijne zondag, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart.
    De vogel heb je erg mooi gemaakt
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf die mal ook heel leuk vinden. En inderdaad, dat vogeltje is super leuk. Mooie kaart gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Ellen . Wij hebben ook zoiets gemaskt. Vinden dit model ook zo mooi. Leuk in het paars gemaskt. De mal is echt schitterend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen