donderdag 2 februari 2017

Oeps

Vandaag weer een kaartje met een Don en Daisy stempel en de nieuwe tuin dierenstempels.
Het zal je maar gebeuren, ben je aan het tuinieren en je hebt mollen muizen en rupsen, Daisy is heel erg verbaasd.
Ja zoals jullie zien al 2 dagen achter elkaar nieuwe kaartjes op mijn blog, dat komt omdat ik op het moment best veel knutsel, het gaat nl nog steeds niet goed met mijn been waaraan ik vorig jaar juli ben geopereerd, ik heb nog steeds erg veel pijn en kan ook niet goed lopen en staan en erg zijn al heel veel onderzoeken geweest. Nu ben ik doorgestuurd naar de neuroloog, en deze vermoedt dat ik een hernia heb, ook mede omdat ik al heel lang last heb van mijn onderrug en daar 2 jaar geleden al een blokkade voor heb gehad. Volgende week woensdag heb ik een MRI en die moet uitsluitsel gaan geven hopelijk.
Dus als je veel thuis bent wat ga je dan doen ...... nou lekker kaartjes maken, dus jullie zullen de komende tijd lekker veel kaartjes gaan zien ga mijn best voor jullie doen.
Deze kaart doet mee met de challenges van de Md design divas en de kreadivas.


gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
stempels: DDS3323, DDS3333, DDS3332, HT1614
aquarelverf van Talens

3 opmerkingen:

  1. Het zit je net mee Ellen. Ik hoop voor je dat ze een oplossing kunnen aandragen.
    Je kaart is weer fantastisch geworden. Zo leuk !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen