vrijdag 30 september 2016

Zeg het met bloemen

Vandaag kun je mijn laatste kaart als gastdesigner bewonderen op het blog van Scrapplezier, wat was het leuk om te doen.
Ik was ook best trots om mijn kaarten daar te zien pronken.
Snoesje bedankt dan ook in stijl met bloemen.
Deze kaart doet mee met de challenge van de Md design divas, het thema is alles mag + optie je favoriete kleuren.

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen: LR0413, CR1350
stempels: HM9454, PL1523
aquarelverf van Talens

3 opmerkingen:

  1. Leuk lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje,
    en ik heb genoten van je creaties als gast designer.
    Ik volg je al en kan dan ook lekker genieten van je kunstwerkjes.
    Inspiratie opdoen!
    Groetjes en een fijn weekend!
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart gemaakt. Ik ga eens kijken op dat blog. ben daar al een poosje niet meer geweest.

    BeantwoordenVerwijderen