vrijdag 2 september 2016

Gastdesigner

Vanaf vandaag ben ik de komende maand gastdesigner op de blog van Scapplezier wat ben ik trots dat ik dat mag zijn. Deze kaart prijkt nu op het blog met een verhaaltje over mij en deze maand zien jullie daar nog een paar kaartjes van mij, super toch!!
Deze kaart doet ook mee met de MD design divas het thema is alles mag + optie minimaal 3 producten van MD design
gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
scrappapier: gekregen van scrapplezier
mallen: COL1411, CR1331 blaadjes onbekend
stempel: HT1607
bloemtjes en gaas

5 opmerkingen:

  1. leuk dat je gast designer bent bij scrapplezier...ik ben benieuwd naar de rest van je projecten deze maand. groeten Miranda K

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je Gast Designer bent geworden Ellen.
    Super mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Een mooie voor een gastdesigner-schap. Gefeliciteerd !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn, Ellen. Gefeliciteerd!
    Enig kaartje heb je gemaakt met het lieve hondje :)
    Groetjes, Manja

    BeantwoordenVerwijderen