dinsdag 5 juli 2016

Kleurig en fleurig

Zo weer eens min zwaan gebruikt blijf dat toch zo'n mooie mal vinden.
Dit is voorlopig even de laatste kaart voor deze week, want morgen ga ik naar het ziekenhuis omdat ik een nieuwe heup ga krijgen. Ik weet niet of ik als ik thuis ben hoelang ik dan achter de PC kan zitten maar zodra het weer kan laat ik weer van me horen.
Deze kaart doe mee met de challenge van MD design, het thema is geen vierkante of rechthoekige kaart en met de MD design divas het thema alles mag + optie lint of kant
gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
scrappapier: Md design PK9105 belle fleur
mallen: LR0408, LR0409, CR1350, LR0240, LR0242
bloemetje: md design RB2225
stempel: PL1523
chalk
viltstift

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi Ellen en heel veel sterkte morgen met de operatie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtiggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Ellen. Voor morgen veel sterkte en ik wens je een spoedig herstel!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen