dinsdag 29 maart 2016

Wat ruikt het heerlijk

Daar is de lente weer, al zou je dat nu niet zeggen als ik naar buiten kijk.
Maar toch blijf je dan is de sfeer want een lente buitje moet er ook zijn, de kaart van vandaag heeft alles te maken met de lente, het idee komt uit de collection # 36 heb hem alleen wat aangepast om dat ik niet alle materialen had, en ik het ook leuker vind om er mijn eigen draai er aan te geven.
deze kaart doet ook mee met de MD design divas, thema is alles mag + option aparte vorm en met de duitse krea divas thema alles mag + optie mannenkaart

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
scrappapier: MD design PK9130 country style
mallen: CR1350, LR0401
stempels: PL1523
plaatje met molen in bloembollenveld gevonden op internet

9 opmerkingen:

  1. Een vrolijke voorjaarskaart Ellen.
    Leuk met die tulpjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt Ellen.
    Echt voorjaar
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kleurrijk en mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gevonden! wat een leuke vrolijke voorjaar kaart heb je gemaakt. leuk dat je mij bent komen volgen.. ik volg je terug :) ik kom vaker bij je kijken.. groeten miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke en kleurrijke kaart die best lekker zal ruiken ;-)
    Helaas ben ik allergisch voor een aantal geurende voorjaarsbloemen en dan zijn deze mallen toch schitterend om er toch van te kunnen genieten :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig plaatje! Een ontzettend mooie lentekaart, Ellen :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke voorjaarskaart Ellen! En zo zie je maar dat je ook zonder alle mallen een heel mooie kaart kan maken ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lentekaart, je ruikt de bloemetjes al bijna.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen