woensdag 17 februari 2016

Vlindertjes in de tuin

Vandaag een simpel kaartje, ik heb mijn kruissteekjes mal weer eens gebruikt wat blijft die toch leuk. En een stempel van mijn favoriete stempels van Don en Daisy deze keer kijkt ze naar de vlindertjes in de tuin.

Ook heb ik vanaf vandaag een mooie zelfgemaakte handmade by stempel er op staan, ben er nl achter gekomen dat iemand mijn kaarten gebruikt als mede zelf gemaakt. ik vind niet erg als je een idee van iemand gebruikt maar vermeld dan in elk geval de bron.
Dus dan maar een stempel erop ik vind wel leuk geworden, deze kaart wil ik ook mee laten doen met de challenge van Don en Daisy het thema is alles mag

gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel en action
mallen: DF3417
stempel: DDS3351
aquarelverf van Talens

7 opmerkingen:

  1. Vrolijk zomers kaartje Ellen. Maar eh..jou kaarten gebruiken alsof hij/zij deze zelf heeft gemaakt? Dat vind ik heel naar om te lezen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Ellen . Dat is toch ook wat dat ze jou kaart gebruiken als of ze hem zelf gemaakt hebben.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief kaartje Ellen.
    Ik heb het in het verleden ook eens meegemaakt dat iemand met mijn kaart liep te pronken.
    Zet er ook altijd een merk in.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke zomerse kaart, die kruissteekjes zijn heel erg leuk. Triest als je iemand anders z'n kaart gebruikt. Ik zou niet weten hoe ik een merkje op mijn foto zet.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Ellen!
    Leuk gedaan met de kruissteekjes en de kleuren van Daisy's jurk.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje geworden ellen.
    Leuk dat je mee doet aan onze Challenge.
    Groetjes van Judith, Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi is deze kaart met de kruissteekjes en Daisy Ellen!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    Don en Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen