dinsdag 29 december 2015

weer thuis

Zoals jullie misschien hebben gemerkt heb ik de afgelopen dagen nergens op gereageerd. Dat kon ook niet want afgelopen donderdag ben ik onverwachts opgenomen in het ziekenhuis met een longontsteking en ik had heel weinig zuurstof in mijn bloed.
Ik blijk ook het influenza virus bij met te dragen.
dus ik ben goed ziek. Wel mocht ik vanmorgen weer naar huis om thuis verder uit te zieken.
Het gaat gelukkig heel langzaam beter en ben niet meer zo benauwd.
Ik probeer vanaf morgen heel langzaam alles weer op te pakken dus af en toe zien jullie me weer verschijnen, dank je wel voor alle reacties op mijn kaartje tijdens mijn afwezigheid.

groetjes


9 opmerkingen:

  1. Beterschap, houd je goed!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte beterschap Ellen.
    Hou je rustig hoor.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap. tjonge, inderdaad dan ben je echt ziek. Volgens mij heb je met de kerstdagen in het ziekenhuis doorgebracht. Fijn dat je voor de jaarwisseling toch naar huis mag.
    Doe rustig aan!
    zou ik je adres mogen? als je dat tenminste leuk vindt om een kaartje te krijgen.
    Dank je wel voor je berichtje.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap Ellen.
    Gelukkig heb je een rustige hobby ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap Ellen.
    wees lief voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,
    Gelukkig ben je weer thuis maar wat zal je je beroerd hebben gevoeld. En balen dat je met de kerstdagen in het ziekenhuis lag. Doe rustig aan want het duurt even voor je goed hersteld bent.
    Beterschap!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dank je wel voor jullie lieve woorden en wensen dat voelt alweer een stuk beter
    liefs ellen

    BeantwoordenVerwijderen