zondag 8 november 2015

't regent 't regent

Allereerst Sonia welkom op mijn blog leuk dat je me wilt volgen, ik hoop dat geniet van mijn kaartjes.
Snoesje moet helaas naar buiten in de regen, maar ze is slim en heeft haar paraplu meegenomen.
Deze kaart doet mee met de duitse kreadivas, het thema is herfst.


gebruikte materialen:
papier: boekenvoordeel
scrappapier: md design PK9105 belle fleur
mallen: LR0205, LR0206, CR1204
stempel: gratis stempel Don en Daisy blok PK9105
tekst; word
aquarelverf van Talens
ponsje mini bloem
strasssteentjes

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuk die opdwarrelende blaadjes.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk Ellen en wat een mooie kleuren. Ik vind dat groen zo mooi en sjiek uitzien :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en wat leuk dat rode toevoeging!

    BeantwoordenVerwijderen