zondag 8 november 2015

Candy time

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 8 november
 
 
 



Deze collection van de Don en Daisy special en de Snoesjes stempel heb ik dubbel, en nu dacht ik hier kan ik vast een ander plezier mee doen.

Wat moet je doen:  Volger zijn of worden van mijn blog
                                Laat een reactie achter
                                Plaats de candy op je blog

Op 8 november maak ik de winnaar bekend

Hopelijk vinden jullie het leuk om mee te doen

                         




7 opmerkingen:

  1. Oh leuk Ellen, ik doe graag mee. Ga zo meteen ook je candy op mijn blog zetten. Wat attent van je, erg lief :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zeker leuk om mee te doen. Fijn voor ons dat je iets dubbel hebt ;-) en er een ander een plezier mee wilt doen!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je op deze manier je dubbele spullen verloot. Ik doe heel graag mee.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellen,
    Wat leuk dat je dit doet! ik doe graag met je candy mee.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ellen, ik heb je Candy op mijn Blog gezet, en ik ben volger van je Blog geworden! Ik zag dat je ook met candy bij mij mee doet, hartstikke leuk, zou je ook bij mij volger willen worden?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Ellen!
    I am your new follower.
    Thanks for the chance to win this beautiful candy.
    I addet it on my sidebar so that you can get more followers.
    I have my fingers crossed!
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW Ellen you are so generous...thrilled I discovered your blog and right in time to join in a little candy. Thank you so much for a chance to win such awesome goodies.Am your follower.Have posted about your giveaway on my blog sidebar to send you some more traffic
    Cheers
    Dr Sonia
    soniasv@rediffmail.com
    Cards Crafts School Projects

    BeantwoordenVerwijderen