vrijdag 7 augustus 2015

Skiën

Gisteren met het warme weer maar eens een sneeuwkaartje gemaakt. Het was zo warm in huis dat ik dacht misschien koel ik ervan af helaas dat niet maar ik vind het kaartje wel erg leuk geworden. (al zeg ik het zelf haha)
Het is een kaartje met de gratis digi van snoesje, wat issie leuk
Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge van de duitse kreadivas, het thema is alles mag


gebruikte materialen:

papier: boekenvoordeel
mallen:LR0240
joymallen wantjes en muts: 6002/2034
cuttlebugmal: snow
gratis digi snoesje
aquarelverf van Talens
randponsje
glittersneeuw


tot 9 augustus

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gaaf modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model kaart en ook de gratis digi is erg leuk. Kleur jij ook met derwent potloden Ellen of heb je 'm ingekleurd met de aquarelverf?

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de afgelopen tijd weer een hoop "Snoezige" kaartjes gemaakt. Deze heeft wel een heel mooi model en de digi in inderdaad erg leuk.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ellen, ik heb jou ook een bezoekje gebracht, hele leuke kaarten heb ik hier gezien, knappe afwerking telkens. ik ben ook jou volger geworden, en zal je in mijn blog bij mijn lijst leuke blogs opnemen.

    Groetjes Karinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card so adorable!Thank you so much for entering our Marianne Design Kreadivas challenge this month ,good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen