maandag 23 maart 2015

Nieuwe look

Zo heb mijn blog maar weer eens een nieuwe look gegeven. de sneeuw is weg en nu een wat meer lente setje van Daisy op een bankje.
ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

Ook gelijk een nieuw kaartje erbij gezet een lente kaartje, ben aan het maskeren geweest en aan het verven met mijn nieuwe aquarelverf, het gaat me steeds beter af en ik vind de kleuren ook heel mooi vergeleken bij de potloden die ik gebruikte.

gebruikte materialen:
papier: boekenvoordeel en action
stempels: DDS3317, DDS3333, DDS3332

3 opmerkingen:

  1. Daar zit een hoop kleurwerk in Ellen!
    Mooi rustige kaart is het verder en helemaal voor het voorjaar.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar moet ik beginnen ....
    Ik vind je blog echt heel erg mooi geworden, hele mooie uitstraling.
    Je kaartje is ook super !!! Welk voor een aquarelverf heb je gebruikt?
    Ik wil voor mijn verjaardag iets aan gaan schaffen, maar moet dus nog wel een paar maandjes wachten.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben je nieuwe volger ik vind je kaarten heel mooi gemaakt.
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen